...........

Jag vill bli brunett. Och jag vill ha piercings... smiley, naveln, tunga.. och jag vill tatuera mig. På revbenen, freedom i kursiv stil och sedan en fjäder som går från revebenen upp mot ryggen, fjädern ska gå i brun,vit,svart och grå... ÅH så sugen! 
Brun kommer jag bli hösten 2011, då kommer jag antagligen också ta hål i naveln. När jag blir arton kommer mina föräldrar antagligen få hjärtinfarkt. Fast det får vi ju hoppas att det inte händer! 

Idag ska jag fika med Lisa och köpa svart papp och klippa o klistra, få upp min The Clash tavla och plocka ur lite kartonger... kanske slänger upp en bild på skiss på tatueringen jag pratade om senare! Imorgon blir det fotoshoot med Emma här ute på landet :) 

Så vi hörs väl senare på dagen! :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0