Valborg is up to start!

Om två dagar är det valborg och då blire roligt roligt och lite mer roligt!
Den stora frågan är vad jag ska ha på mig. haha precis, nu kommer det ett "åh helvetes fanskap jag har beslutsångest gällande kläder osv" inlägg.

Jag har länge funderat på att köpa en klänning, en långklänning. Men det är så svårt o hitta en snygg! Och en som inte är FÖR lång... jag är ju faktiskt bara 161 cm... MEN HUR SOM HELST. haha back to subject - jag har tre val. Antingen letar jag arslet av mig efter en långklänning som sitter hur bra som helst och är FETT snygg, eller så köper jag något nytt bara typ en ny tröja eller något eller så tar jag något jag redan har.... usch, så många beslut.. så lite tid..


en liten outfit jag ofta hade i vinter... humehume, mitt gamla rum också i bakgrunden.. och min gitarr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0