borta bra men blogga bäst

mina dagar förgylls härmed av mycket kaffe, musik, xbox 360, bokläsning, fotning och plugg. Samtidigt ska man hinna fika med vänner, hushålla med pengar, skaffa ett jobb och försöka ha roligt.

Imorgon har jag italienska prov, som jag inte kan någonstans. Jobbigt, funderar på att hitta på en lam ursäkt och göra det efter lovet. då har man haft mycket tid att plugga och kanske kan man få i alla fall G på provet. Annars så ska jag och en viss martina pettersson åka iväg o sola idag, ska bli spännande o se om jag kommer svälla upp som en röd tomat eller om min hud kommer va snäll och känna sympati med min vita hy som inte har det roligt när alla andra tjejor har bruna ben och långt hår.

men nu ska man sluta "jobba matte" och gå och plugga italienska på håltimmen. Trevlgt? nja.


Detta är nog världens snyggaste man. Någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0